wtorek, 28 września 2010

kolorowo i trochę jesiennie






15 komentarzy:

  1. Śliczności gładziusie mrrrrrrrrrrr
    aż mi się zrobiło gorąco :):) a nie to od naszej rozmowy mam uderzenia gorąca :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, jak ja lubię połączenie turkusu i rdzy. Takie czyste niebo nad jesiennym lasem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy i trzeci są boskie, IMO. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowności i tyle.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten jesienny, turkusowo złoty z dyndającymi kuleczkami wygląda ekstra! W ogóle podoba mi sie taka kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz kobieto prze ogromny talent!

    OdpowiedzUsuń
  8. Te z niebieskim są po prostu bossskieee :) :) Przepięknie dobrane kolorki!!! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, zwłaszcza pozycja nr 2 :)
    no i oczywiście fiolety jak dla mnie zawsze świetne!

    Ps. to cieszę się bardzo, że Ci pasują, a koleżanki możesz wysłać do mnie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ ty masz tempo Arctia, takie piękne rzeczy robić to trzeba sporo czasu :) wszystkie wisiory są cudne !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze oczu nacieszyć nie mogę takie to wszystko wspaniałe...:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wszsytkie! najbardziej zachwycił mnie drugi wisior!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń