środa, 15 września 2010

jesiennie, wyzwaniowo

Nadszedł czas pokazać prace, które napłynęły na konkurs. Serdecznie dziękuję za udział w zabawie. Dajcie mi jeden dzień na podjęcie decyzji kogo nagrodzić. Decyzja jest tak trudna, że muszę się poradzić. Wyróżnienie jednej czy dwóch osób wydaje mi się wielce niesprawiedliwe wobec reszty. Wasze prace są piękne i niepowtarzalne!
Niektóre dziewczyny przesłały więcej niż jedną pracę, ale żeby było sprawiedliwie pokazują tylko jedną. Pod każdą pracą znajduje się link do bloga autorki (jeśli coś namieszałam z linkami, to proszę o info - poprawię). Jeśli jakaś praca zawieruszyła się i nie znalazła się w tym gronie, również proszę o info :)


mój fimolek :)http://sprawydomowe.blogspot.com/



http://roma-dobrenaspleen.blogspot.com/







21 komentarzy:

  1. Marzena, no nie zazdroszczę i cieszę sie ze to nie ja muszę wybierać, mam co najmniej 5 faworytek :):):)
    Dziękuję za wspaniałą zabawę , czekam na więcej :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekty naszych poczynań naprawdę jesienne.
    Dziękuje za możliwośc zabawy:):):)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę piękne prace!
    Nie zazdroszczę wybierania tej "naj"
    Zabawa wspaniała, towarzystwo cudowne!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Uhuhu widzę, że konkurencja ogromna! Ja bym się nie umiała raczej zdecydować :) chociaż mam kilka upatrzonych, które chętnie bym założyła na siebie :) W każdym razie już teraz dziękuję za zabawę! nie mogłam się doczekać tych wszystkich pięknych prac :) p.s. jesień to moja ulubiona pora roku! pod warunkiem, że świeci słońce :) Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie piekne prace-dokladnie WSZYSTKIE,w tak roznorodnych technikach...hmmm...twardy i ciezki orzech do zgryzienia,jesli chodzi o wybor.Dobrze,ze nie jestem w zadnym Jury-chyba bym sie poddala:-)
    Przede wszystkim-DZIEKUJE ZA DOBRA I MILA ZABAWE i mozliwosc obejrzenia tylu roznych prac na raz:-)
    Serdecznie pozdrawiam-psiankaDK-

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę,że moja skromna pracka znalazła się w tak doborowym towarzystwie, wśród takich cudów i śliczności.Dziekuję bardzo za wspaniałą zabawę.Pozdrawiam serdecznie.Jaga.www.jagmat60.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. I udalo sie udowodnic ze jesien wcale nie musi byc smutna :-) dziekuje za mozliwosc zabawy i pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  8. Trudny wybór ... wszak wszystkie prace stworzone od serca:-))))

    OdpowiedzUsuń
  9. zabawa była świetna dziękuję wszystkim za wspaniałą konkurencję .

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała zabawa:) Jak widzę efekty podjęcia wyzwania to też nie zazdroszczę bycia w komisji:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Decyzja naprawdę musi być ciężka, cudeńka tu takie, że nie wiadomo, na które patrzeć.
    Cieszę się widząc moją pracę w tak doborowym towarzystwie.
    Pozdrawiam i dziękuję za wspaniałą zabawę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również bardzo dziękuję za umożliwienie mi zaprezentowania się w TAKIM towarzystwie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne prace,trudny wybor,,,,,,,przede wszystkim super zabawa.Zlocistej ,goracej jesieni wszystkim zycze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Każda inna,każda ciekawa i każda chyba spełniła warunki wyzwaniowe

    OdpowiedzUsuń
  15. w poniedziałek wyślę maile do kilku osób z prośbą o padanie adresu, niestety teraz muszę wyjechać i czas mnie strasznie goni

    OdpowiedzUsuń
  16. I powstała mała galeria z prawdziwymi dziełami sztuki. Rewelacja. Nie sposób wybrac, nie sposób...

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyszło mi występować w bardzo doborowym towarzystwie. Zręczne rączki macie koleżanki - ja sama miałabym niezłego zgryza przy wyborze faworytki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesień jest piękna. Jak prace tu pokazane. Są super. Dzięki za zorganizowanie tak wspaniałej zabawy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, że tak dużo prac wpłynęło :)
    Pod moim listkiem jest link do sklepu, nie do bloga. Blog znajduje się pod adresem http://www.blog.rosemary-manufacture.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękności, wszystkie prace są super!!!
    Szkoda, że się nie wyrobiłam, buuuuuuuu.

    OdpowiedzUsuń