czwartek, 21 października 2010

słonie i inne

Miało być Fimo a będzie szkło :P




6 komentarzy:

  1. wybieram filiżanki
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Marzeno! Obejrzałam całego Twojego bloga od deski do deski i...jestem oczarowana, zaczarowana Twoimi pracami i zachwycona totalnie. Piękne prace- to purytanizm określenia- w stosunku do ich autentycznej wyjątkowości. Bardzo podoba mi się tworzona przez Ciebie biżuteria. Technika przypomina mi bajkę z fabryki cukierków (lizaków). która widziałam kiedyś na discovery chanel. Zainspirowałaś mnie. Muszę ją wypróbować- czy to Twoja autorska technika? Mam nadzieję, że nie masz nic naprzeciwko. Pozdrawiam serdecznie Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu wymiękam
    Pastylka

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze kubeczki...ach......
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Filiżanki są super!
    Zajrzyj na mojego bloga, czeka tam na ciebie miła niespodzianka

    OdpowiedzUsuń