piątek, 3 września 2010

kto podejmie wyzwanie?

Kochani! Ogłaszam kolejną zabawę. Jeśli macie ochotę pobawić się ze mną, umieśćcie informację o wyzwaniu na swoim blogu. A potem do roboty! Stwórzcie coś w barwach jesieni (technika dowolna) i wyślijcie zdjęcie efektów swojej pracy na mój adres: ostra.ami@vp.pl
Termin nadsyłania prac: 15.09.2010
Oprócz satysfakcji ze stworzenia pięknej rzeczy przewidziane są nagrody: jedna lub więcej osób otrzyma ode mnie biżuteryjną niespodziankę a także jej praca i kilka słów o autorze zostaną opublikowane na portalu Błyskotki.
Zapraszam do zabawy!

41 komentarzy:

  1. http://do-ucha.blogspot.com/2010/09/juz-po-wakacjach.html

    :) przekazuję info dalej i mam nadzieję ze samej uda mi sie coś stworzyć..;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku! Ja też bym chciała! Nawet pomysł mam, tylko termin dla mnie trochę krótki. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. http://romansu-czas.blog.onet.pl/ Ewa Cyganek się zgłasza

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyzwanie podejmę, jak tylko uporam się ze stertą innych robótek - biorę się za biżu! Już mam nawet pewien szkic ;)

    Tymczasem zapraszam do zabawy blogowej:

    http://prezentowisko.blogspot.com/2010/09/zagosuj-na-wrzesniowe.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko jeszcze pytanie - czy można umieścić zdjęcie pracy na swoim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  6. tak, chyba nie ma przeciwwskazań :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podejmuję wyzwanie:) Zdjęcia już poszły

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też ja też :) Przy okazji pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłoszenie wysłane na maila :) bardzo fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  10. takie wyzwanie trzeba podjąć także i ja się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. napłynęły już pierwsze fantastyczne prace! Zapraszam jak najwięcej osób do tworzenia i chwalenia się swoimi dziełami!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zabawa ,postaram sie stworzyc cos jesiennego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ancycha mnie namówiła... kolejna fajna zabawa:) Oczywiście się przyłączam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zabawa pyyycha!:-) Ja tez PODEJMUJE WYZWANIE!
    -Pozdrawiam- psiankaDK-

    OdpowiedzUsuń
  15. też się dołączam do zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No dobra ja tez się przyłączę.
    Może dzięki temu uda mi sie skończyć Decu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też się przyłączę, tzn. mam zamiar, dam namiar na blogu, ale jak wyjdzie z czasem to nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyłączę się chętnie - bardzo lubię jesienną kolorystykę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne wyzwanie. Może zdążę coś stworzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  20. pomysł mam, tylko czasu jakoś mało.
    Mam nadzieję że zdążę

    OdpowiedzUsuń
  21. Odważyłam się - wysłałam :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zglaszam chęć udzuałumam nadzieję ,że zdążę

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie się przyłączam http://mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fotki zostały wysłane.
    Tylko czy doszły?:)
    Pozdrawiam Marzena Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie się przyłączę do wyzwania. Wczoraj zaczęłam pracę nad jesiennym projektem, Jutro mam zamiar wysłać zdjęcia. Pozdrawiam:)
    http://zabawa-z-wloczka.bloog.pl

    Ps. poprzedni komentarz usunęłam, bo wkleiłam zły adres swego bloga

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna zabawa,chętnie się przyłączę,bo kocham jesień.Pozdrawiam.Jaga
    www.jagmat60.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Właśnie przesłałam zdięcia, mam nadzieję że doszły.
    Dzięki za super zabawę!

    http://zielonaszmatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam nadzieję, że się nie spóźniłam.
    Za chwilę wysyłam zdjęcia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Uff, zdążyłam. Jak zwykle na ostatnią chwilę się zabrałam za robotę:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fotki już wysłałam.
    Dziękuję za fajną zabawę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. uff jeszcze zdążyłam:D fotki wyślę za chwilkę jak przytnę:D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ooo nie, zagapiłam się i nie zdążyłam :(

    OdpowiedzUsuń