wtorek, 3 stycznia 2012

Nowy Rok

Witajcie w 2012 roku! Niestety nie mam dziś żadnych nowych tworów-wytworów. Musiałam zająć się sprawami organizacyjnymi- remanent, ślęczenie w papierach i takie tam nudy.
Większość z nowym rokiem snuje plany, ja też. Postanowiłam, że w tym roku zadbam o siebie - o swoje zdrowie, wygląd, ale przede wszystkim chciałabym zmienić swoją niską samoocenę. Chciałabym mniej narzekać, mniej martwić się przyszłością, więcej się uśmiechać i zacząć wierzyć w siebie i to, co robię. Za rok powiem czy się udało :)

Ostatnio w jednym ze sklepów internetowych znalazłam kubek termiczny i to była miłość od pierwszego wejrzenia. Kupiłam i właśnie piję z niego kawkę. Czyż nie jest cudowny??? Od razu mordka sama się śmieje
Gdyby ktoś oszalał na jego punkcie tak jak ja, podsuwam namiar: http://www.sklep.dajar.pl/pl/product/278/6241/kubek-termiczny-kermit-400-ml

8 komentarzy:

  1. Świetny !!! mam słabość do Mupetów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love it :) A najbardziej lubiłam dwóch starszych zgredków w pierwszej loży :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny kubek! Dzięki za linka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam mapety, pamiętam w dzieciństwie czekałam na nie kiedy będą w telewizji...

    OdpowiedzUsuń
  5. To już wiesz co mi kupić na urodziny :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kubek rewelacja.:D
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i zrealizowania postanowień.:)
    Pozdrawiam najserdeczniej!:)

    PS. Doczytałam w komentarzach pod poprzednim postem, że wzory kaszubskie są w planie - mój Marek będzie zachwycony, ma kaszubskie korzenie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I kto tu mówi o niskiej samoocenie... młoda, inteligentna, ładna kobieta z duszą artystki... Boże, kobieto, pogadamy za dwadzieścia lat! Jeżeli teraz masz takie podejście do siebie, co będzie później? A jak Ci się podoba postanowienie noworoczne: "Jak będę miała 80-tkę zatańczę kankana na stole" ?

    OdpowiedzUsuń