piątek, 23 listopada 2012

kubki i nowa strona firmowa

Udało mi zdobyć kilkanaście szklaneczek o ślicznym finezyjnym kształcie. Chciałabym mieć takie w ciągłej sprzedaży, ale niestety - partia jest jednorazowa. Pierwsze 4 wyglądają tak:



Po miesiącach wyrywania sobie włosów z głowy zmieniliśmy stronę firmową. Moim zamierzeniem było stworzenie bliźniaczej strony StudioArctia  oczywiście z inną grafiką.  Zaletą tej strony jest to, że w każdej chwili mogę wprowadzać treści dowolne zmiany, co bardzo ułatwi mi życie.
A strona wygląda tak: AMIGRAF II 
Co o niej sądzicie, jakie wrażenie sprawia??? Nie pytajcie mnie tylko, co tam robi żaba. Po prostu kocham rzekotki :)

7 komentarzy:

  1. StudioArctia jest takie bardziej Twoje... druga jest zupełnie inna ale przyjemna w odbiorze :)
    Co do szklaneczek są absolutnie piękne! co ja bym dała za komplet takich szklanek ale niestety w pewnym momencie nastała era kubków i tak mam ich mnóstwo ale każdy inny :\

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne szklanki! strona przejrzysta i bardzo ładna, rzekotka dodaje uroku:D

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany! Te szklanki są prześliczne! A strona jest w porządku, nie zaśmiecona i czytelna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiekne! moj faworyt to ten z motylami...mmmm

    OdpowiedzUsuń
  5. Szklanki powalają, bardzo eleganckie i miłe

    OdpowiedzUsuń
  6. Strona jest prosta w formie i obsłudze. Wszytko jest czytelne i intuicyjne. Moim zdanie jest SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  7. A dla mnie nowa strona jest wprawdzie bardzo przejrzysta i prosta, ale bardzo surowa. Brakuje mi ozdobników, takich w Twoim stylu.
    A szklaneczki faktycznie mają piękny kształt. Z Twoja grafiką jeszcze bardziej zyskały na wyglądzie :)

    OdpowiedzUsuń