wtorek, 4 lutego 2014

różności piaskowane

Jak widać na tematyczną monotonię nie narzekam :D





5 komentarzy:

  1. Zastanawia mnie to piaskowanie, nie mam zielonego jak to się robi ale fantastyczne szkło wychodzi :) Kupiłam grawerkę taką najprostszą i spróbowałam coś tam skrobnąć, na razie nie umiem hehe :) Zapraszam do mnie na bloga, udało mi się wystartować z obrazkiem 3d, potrzebuję wsparcia czy dobrze to wygląda i gdzie ewentualnie błędy jakies popełniłam :) www.uemki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. trzecia praca mój faworyt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. druga i ostatnia najładniejsze :) ale wszystkie są piękne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. też najbardziej podoba mi się trzecia praca ! Cudownie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, bardzo ładnie tutaj na twoim blogu, świetny wpis, bardzo fajnie się go przegląda, zapewne odwiedze twojego bloga także nie raz bo bardzo jest żywy w przeciwieństwie do wielu różnych blogów - Pozdrawiam Kamila :)

    OdpowiedzUsuń