czwartek, 13 września 2012

kieliszki ślubne

Wbrew pozorom sezon ślubny w pełni :)










6 komentarzy:

  1. Piękne kieliszki! Czy wszystkie są do rozbijania? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zależy... Niektórzy używają ich podczas wesela, a potem zostawiają na pamiątkę :)

      Usuń
  2. Piękne kieliszki! I też zastanowiłam, czy one będą rozbijane ... bo żal byłoby okropnie. Ja wolałabym zostawić je sobie na pamiątkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne! Ja na pewno bym ich nie rozbiła :)

    Ps. A jutro wielkie wejście kubków "Srebrne gody" Elżbiety i Sławomira, które zamawiałam u Ciebie w ubiegłym tygodniu. Ciekawe, czy spodobają się obdarowanym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba mieć nie tak z głową, żeby rozbić takie kieliszki!!! ;P

    Właśnie zachwycam się Twoją biżuterią z fimo! Sama troszkę tworzę i jak zobaczyłam Twoje prace, wzięłam się do lepienia ;)))

    Pozdrawiam! ;))

    OdpowiedzUsuń