czwartek, 13 maja 2010

fimolki









i malowane ....



11 komentarzy:

  1. o w paszczę kotunia dałaś czadu do pieca nie ma co piekne kwiotki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW jakie cudne, co jedno to ładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę tylko powiedzieć,że urocze tradycyjnie i zaznaczyć,że czarny naj....Widziałam Twój projekt naszyjnika o którym pisałaś wcześniej i przyznaję,jest jednym z niewielu na tej stronie który mnie zainteresował.Bardzo delikatny i pomysłowy.Sama chciałabym taki posiadać.Mam nadzioeję,że na projekcie się nie skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Galeria Margo13 maja 2010 09:54

    śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne:) dopracowany każdy szczegół. Na pewno zrobienie takich cudów jest czasochłonne ale efekty są tego warte:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję wszystkim :) Jakoś lepiej mi się robi na serduchu czytając Wasze komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja kiedy tu wchodze to najpierw zamykam oczy, i mowie sobie oby nic takiego co mnie powali!!! i znowu sie nie udalo! Wsystko przesliczne ale ten drugi naszyjnik, marzenie, a zreszta wszystkie!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne naszyjniki! Od razu przykuł moja uwagę naszyjnik z perlami:
    http://3.bp.blogspot.com/_szFlD7N6l70/S-vW_8ZGYdI/AAAAAAAABiA/aZ0cLw80EEw/s1600/fimo14.jpg - fantastyczny jest i taki delikatny.
    Poza tym czerwono-szary kwiat wygląda ekstra, naszyjnik z czarnymi koralami i różyczkami również bardzo fajnie sie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatni wisior przecudowny ! Codziennie podziwiam Twoje prace spoglądając na wisiory które od Ciebie mam :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Ania

    OdpowiedzUsuń