piątek, 27 marca 2009

prezent - niespodzianka od Arctii


Tak sobie pomyślałam, że chętnie obdaruję kogoś moją biżuterią. Na razie nie wiele osób tutaj trafia, ale może się komuś poszczęści. 3 pierwsze osoby, które napiszą komentarz pod tym postem dostaną ode mnie niespodziankę. A żeby nie było tak prosto, proszę napisać jakąś sentencję, cytat lub wierszyk na dowolny temat (nie musi byś swojego autorstwa choć inwencja twórcza mile widziana).
Po napisaniu komentarza proszę przesłać swój adres do wysyłki na: ostra.ami@vp.pl
Życzę miłego dnia!!!

5 komentarzy:

  1. "Przyroda zawsze jest piękna nawet we łzach" Jerome K. Jerome

    Witaj Arctio :) dopiero dzisiaj zauważyłam, że przeniosłaś się na bloggera ;) Trudno się nie skusić na twoje cudności :D poetycko twórcza to ja nie jestem niestety :( ale ten cytat jest według mnie wyjątkowy, a fotka w notce mnie skusiła żeby go właśnie w komentarzu zamieścić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Szczęście do jednych się uśmiecha, do innych szczerzy zęby"
    (autor mi nieznany)

    To jak? :))) Szczęście sie do mnie uśmiechnęło, czy tylko wyszczerzyło zęby? ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. "Czy człowiek nie umiejący liczyć, który znalazł czterolistną koniczynę, ma też prawo do szczęścia?" S.J. Lec

    Jaki cudny przypadek - chyba znalazłam tą czterolistną koniczynkę :) Łazikuję sobie właśnie od bloga do bloga, od linku do kolejnej strony..
    Miło mi poznać kolejną kreatywną osóbkę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję dziewczyny! Spodziewajcie się w tym tygodniu wizyty listonosza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam, mam, mam! :)))
    Pięknie dziękuję! Naszynik jest przepiękny i z przyjemnością będę go nosiła.
    Notka o prezencie tutaj:
    http://koroneczki.blox.pl/2009/03/Dostalam-prezent-D.html

    OdpowiedzUsuń